Landmarkt Apeldoorn heeft moeite het succes van het Amsterdamse filiaal te evenaren. Om klanten naar de winkel te krijgen verzond de tweede vestiging van de supermarktformule afgelopen week 75 duizend folders. In de folder vinden consumenten een coupon voor een gratis product.
De winkel bevindt zich op een voormalig fabrieksterrein naast het centraal station, waardoor veel consumenten de winkel nog niet weten te vinden. Daarom startte de formule een grootschalige folderactie in Apeldoorn en omliggende dorpen. De Amsterdamse vestiging stopte recent juist met het verspreiden van folders, omdat klanten er nauwelijks op reageerden. Landmarkt verwacht dat de tactiek wel werkt in Apeldoorn.
Naast het ophalen van een gratis product met de coupon, mogen klanten aan het rad van fortuin draaien om prijzen te winnen. De klant heeft altijd prijs en maakt onder andere kans op een boodschappenpakket ter waarde van vijftig euro.
Landmarkt lokt klanten met folder
Gepubliceerd op 11 juli 2012 om 00:00
Reacties 0