'La Place noodzakelijk voor groei V&D'

La Place is de ruggengraat in de weg omhoog voor warenhuisketen V&D. Dat zegt topman Mark McKeon in een afgelopen vrijdag gepubliceerd interview met De Financiële Telegraaf . 

De La Place-restaurants waren vorig jaar verantwoordelijk voor twintig procent van de totale omzet, geeft McKeon aan. Vorig jaar leed V&D een nettoverlies van 7,1 miljoen euro en behaalde de formule een omzet van 648 miljoen euro.

De ceo zegt dat er in de nabije toekomst niet alleen in expansie, maar ook in vernieuwingen van de formules wordt geïnvesteerd. “Wat dat betreft zijn we heel erg blij met de overname door Sun. Ze denken vanuit hun internationale kennis met ons mee en blijven bereid te investeren.”

De warenhuisketen opent de komende jaren twee nieuwe V&D-vestigingen en ieder jaar komen er tien nieuwe La Place-vestigingen bij.


 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!