Elektronicaretailer Expert breidt zijn internetstrategie uit met mobiele marketing. Hiermee is de retailer naar eigen zeggen de eerste elektronicaformule die een multichannel marketingbeleid voert, waarin de smartphone voor meer traffic naar de fysieke winkels en de webwinkel zorgt.
Via de smartphone-applicatie van AppVantages wil de elektronicaretailer aanbiedingen en kortingen rechtstreeks onder de aandacht brengen van een bepaald publiek. Een recent gestarte campagne met de Expert Koopjeskelder was voor de keten het bewijs dat in mobiele marketing veel potentie zit. “Via de app van AppVantages kunnen we onze producten en acties rechtstreeks onder de aandacht brengen van de juiste doelgroep, met meer traffic in de winkels als merkbaar gevolg”, aldus Jeroen Menheere, coördinator webshop en internet.
De formule zegt met de inzet van AppVantages een manier te hebben gevonden om restvoorraden effectief aan te bieden en verkopen. "De consument ziet via de app direct welke koopjes de winkels in de buurt bieden."
Expert duikt in mobiele marketing
Gepubliceerd op 16 juli 2012 om 00:00
Reacties 0