Omzetplus voor Batavia Stad en Rosada
Gepubliceerd op 17 juli 2012 om 00:00
De outletcentra Batavia Stad en Rosada Fashion Outlet hebben de eerste helft van 2012 positief afgesloten. Dat meldt Stable, het bedrijf dat beide koopjescentra runt. Rosada in Roosendaal boekte een groei van ruim acht procent, terwijl Batavia Stad in Lelystad de afgelopen zes maanden een omzetstijging van veertien procent wist te realiseren.
In Roosendaal gaven bezoekers gemiddeld drie procent meer uit. In Lelystad lag de gemiddelde besteding per bezoeker twaalf procent hoger dan een jaar geleden. “We laten wederom een goede plus zien in de verkoopresultaten”, aldus Gerben Boomsma, directeur van Stable. “Mede door het steeds groeiende merkenportfolio en het aanbod in de winkels zien we de omzet per bezoeker en de gemiddelde bonbedragen nog steeds substantieel stijgen.”
Beide outlets voegden de afgelopen maanden nieuwe merken aan het winkelaanbod toeg. In Batavia Stad openden Camel Active, Schiesser en Lief! hun deuren. Timberland, Le Creuset en Esprit volgen in september met een eigen winkel. Rosada Fashion Outlet verwelkomde Twinlife, Vero Moda, Pieces, Jack & Jones, Only, Cavallaro en Brunotti. Claudia Sträter en Esprit worden binnenkort aan het rijtje nieuwkomers toegevoegd.
Reacties 0