Sapph opent pop-up stores

Sapph heeft het ‘pop-up’ fenomeen ontdekt. Het lingeriemerk opent zijn eerste pop-up store op zaterdag 21 juli in het Amstelveense winkelcentrum Stadshart.

De tijdelijke winkel blijft open tot en met oktober. “Tegelijkertijd openen we ook in andere steden tijdelijke winkels”, vertelt marketingdirecteur Rob Heilbron. “We willen zo’n twintig pop-up stores openen, die verdeeld over verschillende periodes open zijn.” De tijdelijke shops blijven gemiddeld drie tot zes maanden open. Voor het eind van 2012 hoopt Sapph op tien pop-up stores te zitten.

Sapph reageert op diverse aanbiedingen van verschillende vastgoedaanbieders van Maastricht tot Groningen. “We zijn op dit moment in gesprek in Haarlem, Den Haag, Wassenaar, Harderwijk, Utrecht, Beverwijk en Den Bosch”, meldt Heilbron. Hij wil wel dat de panden allemaal op een A1-locatie liggen. “Coolinvestments van Roland Kahn heeft tevens diverse winkels die we kunnen gebruiken als tijdelijke winkel.” Sapph is onderdeel van Excellent Fashion Brands, waar Kahn eigenaar van is.

Heilbron geeft aan met de nieuwe strategie gebruik te maken van de crisis. “Sapph huurt de leegstaande winkelpanden ruim onder de normale huurprijs”, geeft hij aan. De panden worden binnen drie dagen verbouwd door het Coolcat Bouwteam, waarna de winkel er ‘top’ uitziet. Het winkelpersoneel bestaat uit Sapph-modellen, die zijn gekleed in Sapph-lingerie.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!