Twitter komt met doelgerichte tweets

Twitter integreerde vorige week een nieuwe functie: ‘targeted tweets’. Met deze vorm van twitteren kan een adverteerder een specifieker publiek bereiken, zonder eerst een tweet te versturen naar alle volgers.

Met de nieuwe manier van twitteren kunnen grote bedrijven, die verschillende lanceerdata hebben voor een nieuw product in verschillende landen, gedetailleerde tweets schrijven op verschillende tijden. Als bijvoorbeeld makers van mobiele applicaties alleen klanten willen bereiken van één specifiek device of platform, dan kunnen deze tweets verstuurd worden naar alle klanten die dit device hebben. Ook kunnen tweets verstuurd worden naar alleen dekstopgebruikers.

Na een testfase met bestaande adverteerders is de optie verkrijgbaar voor alle adverteerders wereldwijd die gebruik maken van ‘promoted tweets’. Net als bij promoted tweets betalen adverteerders ook bij targeted tweets alleen wanneer gebruikers de tweet zien.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!