CottonCounts opent binnenkort haar eerste fysieke vestiging. Het Nederlandse label in luxe bed- en badlinnen verkocht sinds vorig jaar juni via een eigen webwinkel, maar gelooft dat een nieuwkomer in de detailhandel alleen succesvol als deze 'een uniek product aanbiedt en naast een webwinkel ook fysieke verkooppunten heeft'. Dat laat het merk in een persbericht weten.
Waar de eerste vestiging , die tegelijkertijd als flagshipstore gaat fungeren, wordt niet gemeld. Het betreft in ieder geval een A1-locatie. Op termijn moeten er meerdere winkels komen. Voorts zal het merk op een aantal 'selectief gekozen' verkooppunten in de retail beschikbaar zijn, 'via een soort shop-in-shop formule'.
CottonCounts werkt met Egyptisch en Amerikaans katoen. Volgens het merk kan het betaalbare verkoopprijzen hanteren onder meer door 'in grote hoeveelheden in te kopen en rechtstreeks aan het afzetkanaal te leveren'.
CottonCounts opent fysieke vestiging
Gepubliceerd op 25 juli 2012 om 00:00
Reacties 0