Koffiekoper meest merktrouw

Koffiedrinkers zijn de meest merktrouwe klanten. Kopers van koffie zijn het meest gehecht aan hun vaste merk en slechts één op de twintig koffieleuten wisselt regelmatig van merk. Dat blijkt uit panelonderzoek van marketing- en salesorganisatie Cendris.

64,8 procent koopt altijd hetzelfde merk koffie en 26,9 procent koopt meestal hetzelfde merk. Slechts 5,2 procent wisselt regelmatig van merk. Ook deodorant-, wasmiddel- frisdrank en shampoomerken weten klanten aan zich te binden met iets minder dan een kwart vaste kopers. De minst loyale kopers vinden we bij douche- en badproducten en vaatwasmiddelen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!