McDonald’s komt met ontbijtje na middernacht

McDonald’s gaat Amerikaanse consumenten een nachtelijk ontbijtje aansmeren. Dat meldt het Algemeen Dagbad.

Slechts één procent van de verkoop van McDonald’s vindt momenteel plaats tussen twee en vijf uur ’s ochtends. Om dit percentage op de schroeven heeft de fastfoodketen ‘Breakfast After Midnight’ gelanceerd. Op 127 locaties in de staat Ohio kunnen consumenten tussen middernacht en tien uur ’s ochtends een ontbijtje halen. Voorheen kon dat pas vanaf vijf uur ’s ochtends.

Zo’n veertig procent van alle McDonald’s filialen is momenteel 24 uur per dag geopend.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!