Mango is in Nederland gestart met een affiliateprogramma bij affiliatenetwerk zanox-M4N. De Spaanse moderetailer wil hiermee zijn online zichtbaarheid en aanwezigheid de webshop vergroten.
Fashion publishers en bloggers in het zanox-M4N netwerk promoten de producten van Mango om de webverkoop van het winkelbedrijf te stimuleren. Via de samenwerking wil Mango tevens groei realiseren in het online marktaandeel van Mango in Nederland.
“We streven ernaar om meer te bieden dan kwaliteitsverkeer”, vertelt Florent Coudyser, commercieel directeur zanox-M4N. “Zanox-M4N heeft onder meer een conversie optimalisatie rapport met aanbevelingen opgesteld en gepresenteerd aan Mango. Toch draait het bij ons niet alleen om het genereren van verkeer, we willen ook de waarde van het winkelmandje vergroten. Onze doelstelling voor Mango is om meer winkelmandjes en beter gevulde winkelmandjes te realiseren.”
Mango start affiliateprogramma in Nederland
Gepubliceerd op 9 augustus 2012 om 00:00
Reacties 0