Tesco brandt dvd’s voor klanten

Tesco opent speciale kiosken om het branden van cd’s en dvd’s in de winkels te testen. De Britse supermarktketen is de test gestart in twee vestigingen.

Het gaat om de winkels in Maldon Essex en Dudley Birmingham. Klanten kunnen via een touchscreen selecteren welke titel ze willen branden. De kiosk brandt vervolgens de cd of dvd naar keuze, met bijbehorende hoes en eventueel bijgevoegde boekjes. Tesco is van plan de kiosk de komende periode verder uit te rollen.

Voordeel van de kiosk is dat de voorraad ongelimiteerd is, terwijl de supermarktketen normaal alleen een aantal populaire titels verkoopt. Het systeem kan tevens computersoftware aan. Via fabrikant Adobe zijn 37 programma’s te koop. Het aanbod moet uiteindelijk uitgebreid worden naar tienduizenden cd’s, films en tv-series.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!