Warenhuisketen John Lewis stapt in de wereld van pop-up shops. Het eerste exemplaar uit de koker van de Britse retailer opent in het Britse Exeter en moet een nieuwe, kleinere versie van de warenhuisformule in de spotlights zetten.
In de tijdelijke winkel, die gedurende zes weken open zal zijn, wordt een aantal nieuwe producten en merken gelanceerd, zoals dameskleding van de Britse ontwerper Alice Temperley, producten uit de JME-collectie van Jamie Oliver, maar ook schoonheidsproducten en consumentenelektronica.
In de winkel kunnen klanten gebruikmaken van de recent door John Lewis geïntroduceerde click & collect service, waarmee consumenten via de webshop producten kunnen bestellen om die vervolgens in de pop-up vestiging op te halen.
John Lewis is van plan in Groot-Brittannië tien vestigingen met een kleinere omvang te openen, om nadrukkelijker in de fysieke winkelstraat aanwezig te zijn en om de multichannel activiteiten kracht bij te zetten.
John Lewis opent pop-up store
Gepubliceerd op 21 augustus 2012 om 00:00
Reacties 0