John Lewis opent pop-up store

Warenhuisketen John Lewis stapt in de wereld van pop-up shops. Het eerste exemplaar uit de koker van de Britse retailer opent in het Britse Exeter en moet een nieuwe, kleinere versie van de warenhuisformule in de spotlights zetten.

In de tijdelijke winkel, die gedurende zes weken open zal zijn, wordt een aantal nieuwe producten en merken gelanceerd, zoals dameskleding van de Britse ontwerper Alice Temperley, producten uit de JME-collectie van Jamie Oliver, maar ook schoonheidsproducten en consumentenelektronica.

In de winkel kunnen klanten gebruikmaken van de recent door John Lewis geïntroduceerde click & collect service, waarmee consumenten via de webshop producten kunnen bestellen om die vervolgens in de pop-up vestiging op te halen.

John Lewis is van plan in Groot-Brittannië tien vestigingen met een kleinere omvang te openen, om nadrukkelijker in de fysieke winkelstraat aanwezig te zijn en om de multichannel activiteiten kracht bij te zetten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!