Bol.com zet in op zakelijke klant

Bol.com gaat haar dienstverlening aan zakelijke klanten verbeteren. Zakelijke gebruikers mogen voortaan op rekening bestellen een meerdere gebruikers per account toewijzen.

Het webwarenhuis hoopt zo fors meer zakelijke gebruikers aan te trekken. “We willen de zakelijke klant hetzelfde gemak bieden als particulieren, maar dan wel toegespitst op hun eigen behoeften”, aldus Michel Schaeffer, marketing directeur bij bol.com. “Natuurlijk vinden zakelijke klanten het ook prettig dat een bestelling van vandaag op morgen wordt bezorgd zonder verzendkosten, maar voor deze groep is de mogelijkheid om op rekening te kunnen bestellen vaak minstens zo belangrijk. Die optie kunnen we hen nu ook bieden.”

De retailer zag het aantal klanten dat zakelijk een bestelling plaatst voor bijvoorbeeld relatiegeschenken, kantoorelektronica, business boeken of cadeaubonnen de afgelopen jaren sterk stijgen. “Met elke speciaalzaak die we openen, verwelkomen we niet alleen nieuwe particulieren, maar ook zakelijke klanten. Zo leveren we vanuit onze winkel met babyartikelen wekelijks aan verschillende kinderdagverblijven hun voorraad luiers.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!