Belangstelling in online super groeit

De interesse om de dagelijkse boodschappen online aan te schaffen neem toe. Dat blijkt uit het jaarlijkse onderzoek naar consumententrends binnen de supermarktbranche van Deloitte.

Van de respondenten zegt zeventien procent toekomst (waarschijnlijk) gebruik te gaan maken van de online bestelservice. Daarbij zegt twaalf procent zelfs mogelijk van supermarkt te wisselen als hun huidige supermarkt deze dienst niet aanbiedt.

41 procent zegt dat hun supermarkt een online bestelservice aanbiedt. In deze gevallen maakt vijf procent van de consumenten hier ook gebruik van. Zij bestellen gemiddeld bijna elf keer per jaar voor een gemiddeld bedrag van 97,42 euro per keer aan boodschappen via deze online dienst.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!