PostNL neemt aandeel in Scoupy

PostNL-dochter Netwerk VSP heeft een minderheidsaandeel genomen in de mobile couponing onderneming Scoupy. Via een gratis applicatie die op smartphones te installeren is, biedt Scoupy zijn gebruikers kortingcoupons van winkels, horeca en vrijetijdsbesteding in hun directe omgeving.

“Door deze samenwerking met Scoupy kunnen we onze klanten, naast de vertrouwde folder, nu ook andere mogelijkheden bieden om consumenten in beweging te brengen”, aldus directeur Yme Pasma van Netwerk VSP. Momenteel is het bedrijf marktleider in de verspreiding van huis-aan-huis folders.

De korting van Scoupy kan worden gebruikt wanneer de digitale bon in de deelnemende winkel is geactiveerd en wordt getoond. Zo heeft de consument altijd een actueel ‘kortingsbonnenboekje’ bij de hand.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!