Subway lanceert tv-serie

De Amerikaanse broodjesketen Subway heeft speciaal voor zijn tienerklanten een eigen tv-serie gelanceerd. Dat schrijft Misset Horeca op haar site. De afleveringen van ‘4 to 9ers’ spelen zich af in een Subway-vestiging en gaan over de belevenissen van een paar parttimers.

Voor het maken van de serie trok Subway de schrijvers en regisseur van bekende tv-series als ‘Two and a half men’ aan. Voorlopig krijgt de serie zes episodes van elk twaalf minuten, die door de Amerikaanse klanten van Subway via Hulu.com te bekijken zijn. Vanwege copyright redenen kan in Europa niet worden ingelogd.

Naast deze nieuwe serie sponsort Subway series als ‘Hawaii Five-O’. Hierdoor komt het merk vaak langs in beeld.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!