De consument wil geprikkeld worden door internet en digitale technieken, maar ook nog steeds worden aangesproken door fysieke vormen van instore communicatie.
Deze conclusie kan worden getrokken uit de special instore communicatie die te lezen is in de septembereditie van RetailTrends, die later deze week uitkomt. Zo wordt in het verhaal over Tchai International, gespecialiseerd in het creëren en realiseren van instore concepten gesignaleerd dat er vanuit retailers en merken meer interesse is voor variatie van instore communicatie.
In een trendartikel over instore communicatie wordt vastgesteld dat digitale middelen als tablets, touchscreens en smartphones steeds meer oprukken in winkels. Een groeiende groep consumenten verwacht tablets of anders de eigen smartphone te kunnen gebruiken op de winkelvloer. Een negatieve trend is het zogeheten ‘showrooming’.
Lees verder in de septembereditie van RetailTrends. Een introductieabonnement op RetailTrends? Klik hier.
Consument verleiden met technologie en gevoel
Gepubliceerd op 11 september 2012 om 00:00
Reacties 0