Consument verleiden met technologie en gevoel

De consument wil geprikkeld worden door internet en digitale technieken, maar ook nog steeds worden aangesproken door fysieke vormen van instore communicatie.

Deze conclusie kan worden getrokken uit de special instore communicatie die te lezen is in de septembereditie van RetailTrends, die later deze week uitkomt. Zo wordt in het verhaal over Tchai International, gespecialiseerd in het creëren en realiseren van instore concepten gesignaleerd dat er vanuit retailers en merken meer interesse is voor variatie van instore communicatie.

In een trendartikel over instore communicatie wordt vastgesteld dat digitale middelen als tablets, touchscreens en smartphones steeds meer oprukken in winkels. Een groeiende groep consumenten verwacht tablets of anders de eigen smartphone te kunnen gebruiken op de winkelvloer. Een negatieve trend is het zogeheten ‘showrooming’.

Lees verder in de septembereditie van RetailTrends. Een introductieabonnement op RetailTrends? Klik hier.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!