‘Focus op bestaande klant belangrijker dan ooit’

Witteveen Mode opende zeer recent haar honderdste winkel in Oegstgeest en ziet meer groeimogelijkheden in soortgelijke steden in Nederland. Een sterke focus op de bestaande winkels en de bestaande klant is echter net zo belangrijk. “We gaan voor kwaliteit en een gestage, gezonde groei”, zo meldt directeur Barbara van Kolfschoten in het septembernummer van RetailTrends.

Lees het interview dat RetailTrends had met Barbara van Kolfschoten en Adri-Jo Dielissen in de nieuwe editie van RetailTrends. Een introductieabonnement op RetailTrends? Klik hier.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!