Oger is gestart met online verkoop van kleding, schoenen en accessoires. Met de webwinkel wil het Amsterdamse familiebedrijf een jongere doelgroep aanspreken en zijn afzetmarkt vergroten.
Sander Lusink, directeur marketing & communicatie en zoon van naamgever Oger Lusink, kondigde de webshop in het voorjaar al aan. “Uit onderzoek blijkt dat onze klanten de ervaring in onze winkel niet willen missen. Maar we zien dat concurrenten hun pakken ook verkopen via het internet. En dan kun je niet achterblijven.”
Orders vanaf de Oger-site worden in Nederland geleverd binnen vier dagen. Verzending naar het buitenland is ook mogelijk. “Geografisch gezien vergroten wij hiermee onze markt”, motiveert Lusink de stap in e-commerce. “Bovendien willen we niet gezien worden als een eliteclub. We willen er voor iedereen zijn, ook voor jongeren.”
Oger heeft winkels in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Antwerpen. In de webwinkel wordt een deel van het assortiment aangeboden. Naast het eigen merk, zijn ook merken als Finamore, Brax en tientallen andere labels op de site te koop.
Oger start webwinkel
Gepubliceerd op 18 september 2012 om 00:00
Reacties 0