Elk merk, elk product wil zijn doelpubliek zo efficiënt mogelijk bereiken. Daarom is het belangrijk om u als retailer of marketeer voluit in te leven in de wereld van uw consument. Denken en doen als uw consument, op verschillende momenten en via verschillende kanalen. Voor, tijdens én na het winkelen. Want deze inzichten kan u optimaal inzetten om te prikkelen, interesse te wekken en uiteindelijk aan te zetten tot actie.
Op 18 oktober inspireert het Congres Shopper marketing at Retail met innoverende cases en verrassende visies van nationale en internationale experts op het gebied van 360° communicatie in food en non-food. Stap mee in de crossmediale aanpak van 360° denken en ontdek hoe u uw publiek maximaal kan bereiken, zowel in hun eigen omgeving als op de winkelvloer. Een verfrissende eye-opener met ongekende strategische én tactische meerwaarde.
Voor aanmelden en het programma, klik hier
Congres: Shoppermarketing at Retail
Gepubliceerd op 24 september 2012 om 00:00
Reacties 0