De Bijenkorf focust sterk op online vernieuwing tijdens zijn kortingsactie de Drie Dwaze Dagen. Het warenhuis verkoopt bijna alle artikelen die tijdens de sale in de winkel liggen ook online en geeft zijn klanten tevens de mogelijkheid om via een vernieuwde mobiele applicatie producten te bestellen, zo schrijft Twinklemagazine.nl online.
Om te voorkomen dat de site van het warenhuis overbelast raakt tijdens de extra drukke periode, plaatst De Bijenkorf tijdens zijn kortingsactie een virtuele portier voor zijn site. Klanten die online willen winkelen, ontvangen een bericht met toegangscode zodra ze naar binnen mogen om met korting te kopen.
Om de uitverkoopactie onder de aandacht te brengen, verloot De Bijenkorf cadeaukaarten onder gebruikers van het online prikbord Pinterest. Daarnaast kunnen shoppers in een virtuele wachtrij met sociale koppelingen wachten op hun toegangscode. Tevens zijn prijzen te winnen via het 'Dwaze fruitautomaat' op Facebook en worden cadeaus uitgedeeld onder Twitteraars die aangeven in welk filiaal ze gaan shoppen.
De Drie Dwaze Dagen zullen van 4 tot en met 6 oktober plaatsvinden.
Online noviteiten tijdens Drie Dwaze Dagen
Gepubliceerd op 24 september 2012 om 00:00
Reacties 0