Supertrash ontwerpt duurzame tas voor AH

Modemerk Supertrash heeft een exclusieve boodschappentas ontworpen voor Albert Heijn. Met de tas wil de supermarkt zijn klanten aansporen zo duurzaam mogelijk boodschappen te doen. Op de ‘shopper’ staat de tekst ‘Don’t trash my (super) bag’ in groene letters. Het ontwerp is gemaakt van gerecycled materiaal.

“We waren vereerd toen Albert Heijn SuperTrash vroeg om samen te werken,” vertelt Olcay Gulsen, eigenaresse van het modemerk. “De tas is bestemd voor een grote doelgroep die ook nog eens sterk verschilt in leeftijd, smaak en interesse. Dit maakte het ontwerpproces tot een echte uitdaging.”

SuperTrash en Albert Heijn werkten al eerder samen. Dit jaar ontwierp het kledingmerk voor de supermarktketen al de ‘oranje jurk‘ voor tijdens het EK voetbal. De tas van SuperTrash is tot en met week 43 verkrijgbaar voor € 2,49 in een groot aantal winkels van Albert Heijn.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!