Bol.com geeft kooptips via Facebook

Webwarenhuis bol.com wil zijn klanten via Facebook voorzien van kooptips. Dit gebeurt via een zogenaamde gokautomaat in de app Spin & Win. De app gebruikt informatie over iemands likes en diens vrienden om, na een zwiep aan de 'gokkast', aankooptips te geven.

"Met deze app laten we klanten kennismaken met artikelen uit het assortiment van bol.com die in hun eigen belevingswereld en die van hun vrienden passen", legt marketingdirecteur Michel Schaeffer uit. “Als je bijvoorbeeld eerder een' like' gaf aan Beyoncé, word je door ons getipt over artikelen die met haar te maken te hebben zoals muziek, dvd’s of een biografie."

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!