Concurrent Groupon expandeert

Outspot.be, de Belgische concurrent van Groupon, heeft haar bereik vergroot met de overnames van Promocity en Coolcoups. Outspot.be, van de broers Stefan en Thomas Van Overbeke, biedt sinds 2009 net als Groupon groepsaankopen aan. Het kende al 1,1 miljoen abonnees, na de overnames zijn dat 1,6 miljoen abonnees.

Promocity werd in 2010 opgericht door Samuel en Michaël Devyver. Het was na Groupon en Outspot.be de derde grootste speler op de Belgische markt. Promocity nam zelf al het Nederlandse GoShareThis (eerder Living Social Nederland) over, waardoor Outspot.be nu ook deels in Nederland actief is.

De leden van Outspot.be ontvangen twee keer per dag per e-mail kortingen op restaurantbezoeken, reizen, wellnesscentra, gadgets, geschenkartikelen en aankoopbonnen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!