Men at Work komt met XL-filialen

Multibrandketen Men at Work gaat een aantal van zijn winkels transformeren tot XL-filialen. Dat schrijft Fashion United online. Het gaat om de vestigingen in Arnhem, Breda, Rotterdam-Alexandrium en Spijkenisse.

Volgens de directie van Men at Work komt het winkelconcept van de keten, met een mix van A-merken, goed opgeleid personeel en winkelbeleving, het beste tot zijn recht in een groot filiaal. De nieuwe winkels gaan een creatief en ongedwongen karakter uitstralen en zullen de mogelijkheden bieden voor tijdelijke events zoals pop-ups en exposities.

De fashionretailer, met merken als Diesel, Adidas, Hilfiger, Vans en Scotch & Soda, gaat zich tevens meer focussen op zijn online winkel. Volgens Men at Work kan de koppeling tussen online en fysiek nog beter.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!