Expert zet in op toegankelijkheid

Expert heeft een nieuwe pay-off: ‘Expert begrijpt ‘t’. Hetis onderdeel van het communicatiebeleid waarmee de elektronicaformule gaat inzetten op service en persoonlijke benadering. In de winkels van Expert zal het voortaan draaien om wat producten voor nut hebben voor de klant, niet om wat het product kan.

Met de nieuwe formule wil het vooral een warm, vertrouwd gevoel achterlaten bij de klant, die zich begrepen moet voelen. De elektronicamarkt is volgens Expert vaak te opdringend en schreeuwerig. Klanten moeten zich door het nieuwe beleid begrepen voelen en zorgeloos zonder gedoe een aankoop kunnen doen.

Zo gaat de winkelketen voortaan herkenbare beelden gebruiken in haar reclamecampagnes, zoals een moeder die de was doet en een kleuter die zijn tanden poetst. Verkopers en ondernemers moeten in de winkels ook meer inlevingsvermogen gaan tonen. Expert hoopt zich te onderscheiden door de klant te kennen en te begrijpen, niet enkel door expertise.

Expert International GmbH, het moederbedrijf van Expert, werd in 1967 opgericht in het Zwiterse Zürich en heeft meer dan 7.400 winkels wereldwijd, waarvan 150 in Nederland.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!