Kiala faciliteert afhaalpunten bol.com

Logistiekbedrijf Kiala faciliteert de afhaalpunten die bol.com heeft geopend in verschillende vestigingen van Albert Heijn. Dat schrijft Twinklemagazine.nl op zijn site. Ahold sloot een white label overeenkomst met het Belgische bedrijf, dat producten zelf oppikt bij het Centraal Boekhuis en Docdata.

Klanten van bol.com kunnen hun orders in 58 winkels van Albert Heijn in Nederland in 1 in België afhalen. "Kiala levert de infrastructuur", aldus Daniel Ropers, managing director bij bol.com. Volgens Ropers kunnen de bestellingen van de online winkel voortaan ook bij de afhaalpunten worden geretourneerd, ook wanneer ze daar niet zijn opgepikt.

De orders die bij bol.com worden gemaakt, kunnen voorlopig nog niet bij de nieuwe Albert Heijn Pick Up Point worden afgehaald. "Op dit moment zijn we allerlei mogelijkheden aan het onderzoeken om het netwerk binnen de Ahold-familie aan te spreken", aldus Ropers. "Daarbij kijken we allereerst naar de behoeften van onze klanten. Er zijn heel veel manieren waarop we relevant aanbod toegankelijk kunnen maken."

Meer nieuws over de afhaalpunten van Bol.com vindt u hier.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!