Nederlandse webwinkels brengen via de Webshopgids decemberacties onder de aandacht van twee miljoen huishoudens. De huis-aanhuisgids met 'tweehonderd exclusieve aanbiedingen' is een initiatief van folderverspreider Netwerk VSP en affiliatenetwerk Daisycon.
Consumenten kunnen de kortingscodes en acties uit de gids gebruiken om kortingen te bedwingen op hun online bestellingen. De acties uit de gids verwijzen naar een speciale actiepagina op de website www.nederlandsewebshopgids.nl, waar de korting verzilverd kan worden.
Met de gids wil de folderverspreider ervoor zorgen dat internetacties nu ook via gesegmenteerde verspreiding huis-aan-huis onder de aandacht komen. Lars Heugel, commercieel directeur bij Netwerk VSP, merkt namelijk dat webwinkels nog maar in beperkte mate via printmedia adverteren. “Daarnaast is het lang niet meer zo makkelijk als vroeger om bij de Google zoekresultaten bovenaan te staan.”
De aanbiedingen in de gids zijn geldig tot en met 31 december.
Kijk voor een digitale versie van de Webshopgids op de Facebook-pagina van RetailTrends.
Reacties 0