Klanten van Walmart krijgen voor een vast bedrag maandelijks een doos met foodproducten geleverd. Consumenten kunnen zich op Goodies.Co aanmelden voor de service.
Voor zeven dollar per maand ontvangen zij maandelijks een voedselpakket met een eigen thema. In oktober is de doos bijvoorbeeld gevuld met producten voor Halloween. Deze maand is de doos gevuld met wijn, gourmetspullen en een pompoen, omdat november in het teken van Thanksgiving staat.
De producten in de doos zijn vaak kleiner dan het formaat in de winkels. Volgens Ravi Raj van @WalmartLabs zijn veel van de producten niet verkrijgbaar bij Walmart winkels. Als consumenten een grotere versie van het product willen bestellen, moeten zij dat op Goodies.Co doen.
De site stimuleert consumenten om hun mening over het pakketje te delen. Zo kunnen consumenten een gratis voedselpakketje verdienen door recensies op Goodies.com te schrijven. Volgens Forrester Research biedt de abonnementsdienst van Walmart mogelijkheden voor producenten die nieuwe producten op de markt willen brengen. Zij kunnen via de site peilen wat consumenten van hun samples in de doos vinden.
De abonnementsdienst is een initiatief van @WalmartLabs. Deze divisie van Walmart ontwikkelt projecten om de online ontwikkeling van 's werelds grootste retailer TE stimuleren door, waar mogelijk, 'bricks & clicks' aan elkaar te koppelen.
Walmart verkoopt voeding via abonnement
Gepubliceerd op 15 november 2012 om 00:00
Reacties 0