Albert Heijn komt met rooskleurig nieuws over de prestaties van zijn winkels bij onze zuiderburen. ''Hoewel we met een verzadigde markt en een financiële crisis zitten, presteren onze winkels toch substantieel hoger dan verwacht'', aldus Corné Mulders, algemeen directeur van AH België. Exacte omzetcijfers werden echter niet gegeven.
Eind dit jaar opent Albert Heijn zijn elfde Belgische filiaal en inmiddels hebben zo’n 400 duizend consumenten een AH-supermarkt bezocht, aldus Mulders in het Belgische dagblad De Tijd. Volgend jaar wil Albert Heijn groeien naar minstens twintig vestigingen. Onder meer in Kortrijk, Gent en Hoboken openen nieuwe vestigingen.
De populairste producten zijn bananen, croissants, brood en witlof. Ook Nederlandse zuivelproducten (vla, karnemelk en kaas) doen het goed.
Omzetcijfers AH België ‘boven verwachting’
Gepubliceerd op 19 november 2012 om 00:00
Reacties 0