OTTO lijft Neckermann in

OTTO Group heeft de internetdomeinen en klantgegevens van het failliete Duitse Neckermann gekocht. De sites Neckermann.de, Neckermann.com en veel andere lokale internetdomeinen komen daardoor in handen van het postorderbedrijf OTTO.

De overname van de activa, afkomstig uit een veiling van de boedel, moet nog worden goedgekeurd door de mededingingsautoriteit. Daarna is OTTO van plan om het merk en bedrijf Neckermann opnieuw in de markt te zetten. “We bereiden de businessconcepten al voor”, zegt het bedrijf een verklaring.

Het Duitse postorderbedrijf Neckermann werd in september failliet verklaard, nadat de eigenaar besloot om een door financiële zorgen gedwongen reorganisatie niet langer af te wachten. Daarmee leek er na 62 jaar een einde te komen aan het bedrijf.

Neckermann in Nederland staat los van de Duitse tak en gaat zich de komende tijd omvormen tot een pure player.

Eerder: Definitief einde Duitse Neckermann

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!