Bol.com stunt via virtuele shop

Bol.com is een actie gestart met QR-shops rondom het openbaar vervoer. Op speciale abri’s op treinstations kunnen klanten artikelen bestellen door het scannen van een QR-code met een smarthpone. Bij een mobiele bestelling krijgen zij vijf euro korting op hun bestelling.

Het webwarenhuis geeft daarmee opnieuw een signaal af dat het mobiele transacties wil stimuleren. Het webwarenhuis vernieuwde in september al zijn mobiele site. De productinformatie werd uitgebreid, de zoekfunctionaliteit verbeterd en tweedehands artikelen en e-books werden toegevoegd aan het mobiele assortiment. Mobiele shoppers kunnen sindsdien ook afrekenen met iDEAL en creditcard. Voorheen kon dat alleen via acceptgiro.

Ook parfumerieketen Douglas startte deze maand met een campagne waarbij producten gekocht kunnen worden via het inscannen van QR-codes met mobieltjes op treinstations en in bushokjes.

Eerder: Douglas komt met virtuele shop

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!