Worstelt uw bedrijf met de integratie van online en offline?

Stel uw vraag aan Joris Merks, auteur van 'Schizofrene marketing, Integratie van online- en offline'.

Online en offline concurreren met elkaar, door de manier waarop de kanalen georganiseerd zijn. Dat stelt Joris Merks in zijn boek 'Schizofrene marketing, Integratie van online- en offline', waarvan RetailTrends Media deze week vijf exemplaren mocht weggeven.

"Een groei in het online verkoopkanaal wordt dikwijls als kannibalisatie ervaren. Zie hier de schizofrene aard van onze marketingorganisaties: we spreken tot onze consument met meerdere stemmen, terwijl die consument allang geïntegreerd koopt en handelt", constateert Merks, die als research manager werkzaam is bij Google.

Worstelt uw marketingafdeling met een naadloze integratie van online- en offline-kanalen? Of heeft u een andere prangende vraag over dit thema? Joris Merks beantwoordt via RetailNews vragen van nieuwsbriefleden van RetailNews en abonnees van RetailTrends en EtailTrends.

Stuur voor vrijdag 11 januari uw vraag, naam en functie in naar redactie@retailtrends.nl met als onderwerp ‘Lezersvraag Joris Merks' en wellicht wordt uw vraag behandeld. Per inzending één vraag.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!