BusinessWeek en Interbrand presenteren ranglijst 100 meest waardevolle merken
Gepubliceerd op 22 juli 2005 om 00:00
Voor de vijfde keer zal BusinessWeek in samenwerking met Interbrand de ranglijst van de 100 meest waardevolle merken ter wereld presenteren. Een kleine vooruitblik: eBay, HSBC, Samsung, Apple en UBS zijn de snelste stijgers; Sony, Morgan Stanley, Volkswagen, Levi’s en Hewlett-Packard dalen het hardst; in de toptien bevinden zich 10) Marlboro, 9) Toyota, 8) McDonald’s, 7) Disney, 6) Nokia, 5) Intel, 4) GE, 3) IBM, 2) Microsoft en 1) Coca-Cola. Businessweek is het grootste zakentijdschrift ter wereld met een oplage van 1,2 miljoen exemplaren; Interbrand is een wereldwijd opererend merkenadviesbureau dat in de afgelopen 17 jaar voor diverse opdrachtgevers meer dan 3500 merken heeft geëvalueerd.
Reacties 0