BusinessWeek en Interbrand presenteren ranglijst 100 meest waardevolle merken

Voor de vijfde keer zal BusinessWeek in samenwerking met Interbrand de ranglijst van de 100 meest waardevolle merken ter wereld presenteren. Een kleine vooruitblik: eBay, HSBC, Samsung, Apple en UBS zijn de snelste stijgers; Sony, Morgan Stanley, Volkswagen, Levi’s en Hewlett-Packard dalen het hardst; in de toptien bevinden zich 10) Marlboro, 9) Toyota, 8) McDonald’s, 7) Disney, 6) Nokia, 5) Intel, 4) GE, 3) IBM, 2) Microsoft en 1) Coca-Cola. Businessweek is het grootste zakentijdschrift ter wereld met een oplage van 1,2 miljoen exemplaren; Interbrand is een wereldwijd opererend merkenadviesbureau dat in de afgelopen 17 jaar voor diverse opdrachtgevers meer dan 3500 merken heeft geëvalueerd.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!