Obesitas in reclamespot Coca-Cola

In de nieuwe reclamespot van Coca-Cola wordt het onderwerp obesitas besproken. De spot draait momenteel op de grote Amerikaanse nieuwszenders als CNN, MSNBC en Fox News.

Het filmpje moet ervoor zorgen dat Coca-Cola gehoord wordt in het debat rond frisdranken en obesitas. De frisdrankfabrikant laat in de spot weten dat er frisdranken zijn met minder caloriën en het feit dat obesitas meer oorzaken heeft dan het drinken van frisdrank.

De reclamespot is volgens Coca-Cola de start van een bredere campagne, waarbij onder meer ook het aanbod van light-frisdranken wordt uitgebreid in frisdrankautomaten. Criticasters zien de campagne als reactie op het toenemende beleid van de overheid om de consumptie van frisdranken te beteugelen. Zo start New York met een verbod op enorme bekers frisdrank in restaurants, bioscopen, sportstadions en andere gelegenheden.


Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!