OTTO stapt in beautyproducten

OTTO breidt zijn assortiment uit met beautyproducten. De onlinespeler heeft dochteronderneming OTTO Beauty opgericht en richt zich met dit assortiment op de Duitse thuismarkt. Dat schrijft Twinklemagazine.nl.

Hoewel OTTO Beauty van binnenuit is geïnitieerd, gedraagt het zich technisch gezien als een externe verkooppartner. Klanten krijgen de beautyartikelen los van andere artikelen geleverd. Ook worden extra verzendkosten in rekening gebracht.

OTTO is de tweede online verkoper van Duitsland. Amazon staat binnen de Duitse e-commerce op de eerste plaats.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!