Sligro start met onbemande pick-up points

SuperDirect.com, onderdeel van Sligro Food Group, start dit jaar met onbemande pick-up points. Webshoppers kunnen online hun bestelling plaatsen en deze vervolgens op een centraal punt afhalen. Vermoedelijk zal er met kluisjes worden gewerkt.

“Ik ga hier niet het hele businessplan op tafel leggen, maar het wordt heel anders dan wat Albert Heijn op dit moment doet”, aldus topman Koen Slippens over het project. “We geloven in de technische oplossingen van SuperDirect.com, waarvan Sligro natuurlijk de belangrijkste toeleverancier is.”

Volgens Slippens hangt de opening van het eerste afhaalpunt af van de snelheid waarmee geschikte locaties worden gevonden en het krijgen van vergunningen. “Het uitgangspunt is om een netwerk op te zetten van afhaalpunten op locaties die prettig zijn, bijvoorbeeld op invalswegen.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!