El Asira opent 101 QR-shops

Het body caremerk El Asira lanceert rond Valentijn 101 tijdelijks virtuele shops waar consumenten producten kunnen bestellen door het scannen van QR-Codes. De barcodes staan op reclameposters in bushokjes en andere abri’s van CBS Outdoor, de buitenreclame-exploitant.

Abdelaziz Aouragh, oprichter en ceo van El Asira, denkt dat QR-shopping in Europa de toekomst heeft. “QR-shopping maakt hier een opmars. We merken echter dat de echte shopping experience niet of onvoldoende aanwezig is in veel van deze campagnes. Ze geven alleen informatie.” Aouragh hoopt in de toekomst uit te breiden naar 1001 QR-shops.

De campagne van El Asira draait om het thema ‘Verleid je Valentijn’ en moet Arabische sferen uitstralen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!