Uniqlo lijdt onder verkorte werkweek Japan

De Japanse fashionretailer Uniqlo heeft zijn omzet in de eerste maand van januari met 2,8 procent zien dalen. De like-for-like omzet van de keten daalde met 5,5 procent op jaarbasis.

De keten spreekt zelf van een succesvolle verkoop van zijn wintermode, maar kon niet opboksen tegen de gevolgen van de verkorting van de werkweek in Japan. Moederconcern Fast Retailing zag zich in januari tevens genoodzaakt vier Uniqlo-filialen te sluiten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!