Ahold zet AH to go in eigen organisatie

Albert Heijn to go wordt formeel een apart organisatieonderdeel binnen Ahold. Dat bevestigt woordvoerster Rianne van der Sar tegenover RetailNews. Door de formule organisatiorisch te scheiden denkt Ahold beter aan te kunnen sluiten op kanaalspecifieke wensen van klanten die onderweg zijn.

Volgens Van der Sar past de beslissing binnen de groeiambitie van Ahold om haar aanbod te blijven verbreden en dit op verschillende manieren aan te bieden. Net als iedere Albert Heijn formule kent AH to go een geheel eigen aanbod.

Ahold is vorig jaar al gestart met het inrichten van de eigen organisatie. Saskia Egas Reparaz blijft de directeur van AH to go Nederland, dat 58 vestigingen telt. Ook in Duitsland heeft de formule drie vestigingen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!