Investeringsmaatschappij Axivate Capital lanceert het mode-initiatief Bulls & Birds. Dat schrijft Twinklemagazine.nl. Momenteel wordt de Nederlandse televisiekijker door reclamespotjes gewezen op de in de steigers staande webwinkel. Daarnaast zijn diverse billboards langs openbare wegen in ons land voorzien van reclames met de teksten ‘Are you a Bull?’ en ‘Are you a Bird?’ De webwinkel verkoopt nog niets, maar consumenten kunnen zich wel al registreren voor de nieuwsbrief.
Bullsandbirds.com zal artikelen verzenden vanuit het magazijn van Neckermann.com, wat door Axivate is overgenomen. “Het staat qua branding helemaal los van Neckermann.com, maar het lift wel mee op de logistieke knowhow”, aldus directeur Andreas Ezinga. Volgens hem wordt het mode-initiatief gepositioneerd in het hogere modesegment, terwijl grote broer Neckerman.com juist streeft naar ‘verjonging in het lagere middensegment’.
De opening van Bulls & Birds staat voor deze maand gepland.
Axivate lanceert Bulls & Birds
Gepubliceerd op 11 februari 2013 om 00:00
Reacties 0