Producent babyproducten start zelf met webshop
Gepubliceerd op 15 februari 2013 om 00:00
In een interview met Twinklemagazine verklaren Eugène Crijns, e-commerce specialist, en Simone Nederhof, EU services competence centre manager, de stap van Dorel over deze manier van verkoop. “Onze doelgroep, generatie Y is 24 uur per dag online, verwacht een hoog serviceniveau en wil alles snel geregeld hebben. Dit heeft ons doen besluiten ook online beter aanwezig te zijn en onder andere online services te gaan aanbieden”, vertellen zij. Crijns en Nederhof zien een groeiende vraag vanuit consumenten om direct onderdelen bij Dorel te bestellen. Door de servicewebshop service.quinny.nl willen zij hier op aanhaken. Op die manier kan de consument zelf kiezen of hij online of offline producten aanschaft.
Dorel biedt een breed assortiment voor baby- en kinderproducten aan. Zo verkoopt het bedrijf onder andere artikelen van merken als Maxi-Cosi, Bébé Confort, Quinny en Baby Art.
Reacties 0