Superunie lanceert budgetlijn

Superunie brengt een nieuwe budgetlijn voor basisproducten op de markt. De budgetlijn, genaamd OK€, bestaat bij de introductie uit zo'n tweehonderd producten die 'voldoen aan de primaire behoeften van consumenten'. Superunie richt zich met de lijn op consumenten die scherp op prijs letten, maar niet op kwaliteit willen inleveren. “We spelen gericht in op de klant die nuchter is en verantwoord boodschappen wil doen”, zegt algemeen directeur Dick Roozen van Superunie.

Het Ok€-assortiment wordt verkocht bij Superunieleden Boon, PLUS, Spar, Jan Linders, Vomar Voordeelmarkt, Emté en Coop. De lijn komt in het schap naast de bestaande huismerken-range van de supermarkten te liggen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!