Wehkamp.nl doet aanpassing aan slogan

Wehkamp.nl stopt met het gebruik van de slogan ‘Vóór 22.00 uur besteld, morgen in huis’. Dit als reactie op een berisping van de Reclame Code Commissie die stelt dat de etailer zijn belofte niet waarmaakt.

Een klant van Wehkamp.nl zwengelde de zaak onlangs aan nadat hij tot dinsdag moest wachten op een in het weekend besteld product. De commissie stelde daarna vast dat de reclameuiting niet volledig en correct is wanneer het gaat om bestellingen die in het weekend zijn gedaan.

De leus gaat tevens niet op bij gevallen waarvoor eerst een (wettelijk verplichte) kredietwaardigheidstoets moet worden verricht. Wehkamp erkent dat niet alle producten die voor tien uur ‘s avonds besteld zijn daadwerkelijk de volgende dag bezorgd kunnen worden, en beloofde de uiting niet langer te hanteren.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!