Postbedrijven VS beginnen modelijn

Modebedrijf Wahconah Group en de USPS (posterijen van de Verenigde Staten) beginnen een kledinglijn geïnspireerd op de postbode. Met de samenwerking hopen de Amerikaanse posterijen het hoofd boven water te houden. De inkomsten van de USPS lopen namelijk sterk terug doordat er steeds minder post wordt verstuurd.

Het is de bedoeling dat het logo van USPS op alle modeartikelen te zien zal zijn. Waarschijnlijk blijft het niet bij kleding en zullen er ook accessoires bij de postbodekleding worden gelanceerd.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!