'Dixons zet klantbeleving en productervaring centraal'

Electronicaketen dixons sleutelt aan zijn formule. Moederbedrijf Bas Group heeft inmiddels 26 van zijn winkels omgebouwd naar een nieuwe formule, waarbij connectiviteit en ervaring centraal staan. De rest van de vestigingen volgt later dit jaar, zo schrijft Conexxie.

“Klantbeleving en productervaring staan centraal”, meldt Steven Bakker, directeur van de BAS Group. Medewerkers bieden klanten een versgezette espresso of cappuccino aan en klanten mogen alle producten zelf bekijken en uitproberen. Daarnaast is ook de toonbank met kassa’s verdwenen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!