1 april: autoruiten op sterkte en hardlopende pizzabezorgers

Veel retailers speelden maandag in op de traditie om elkaar op 1 april voor de gek te houden. Zo meldde Specsavers dat zij in samenwerking met een Londense universiteit autoruiten op sterkte had ontwikkeld. Via een speciale website kon vrijblijvend een digitaal informatiepakket aangevraagd worden.

Ook New York Pizza en Heineken kwamen met grappen. Tijdens graafwerkzaamheden voor een nooduitgang van de Amsterdamse Noord/Zuidlijn zou een vergeten bierkelder zijn ontdekt, volgens het biermerk. Vijftig personen mochten op Tweede Paasdag, 1 april, onder begeleiding de kelder bezichtigen. New York Pizza zou op zijn beurt vanaf deze zomer hardlopers in gaan zetten voor de bezorging van pizza’s. In samenwerking met een hardloopschoenenfabrikant was er zelfs een 'bezorgschoen' ontwikkeld.

Ook in het buitenland ging 'April Fools' Day' niet onopgemerkt voorbij. Een Britse supermarkt stuurde bijvoorbeeld een persbericht over de bezorging van eten via een 3D-printer. Sony kwam met een hondvriendelijke televisie. "De nieuwe Sony K9 4K TV biedt de perfecte entertainmentervaring voor elke hond", probeerde de elektronicaketen. De televisie zou zelfs over een pootvriendelijke afstandsbediening beschikken.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!