Zalando opent tijdelijk een fysieke winkel in Milaan. Klanten kunnen in de winkel met de hulp van het personeel online bestellingen plaatsen, terwijl er eveneens 150 duizend artikelen van de lente- en zomercollectie worden getoond. De Duitse webshop wil zo het gat tussen de fysieke winkelstraat en online shoppen dichten.
De etailer merkt dat ze in de eerste twee jaar in Italië zijn gegroeid, zegt Guiseppe Tamola, country manager van Zalando Italië. "We willen nu zaken versnellen door degenen die terughoudend zijn ten opzichte van online shoppen ervan te overtuigen dat het de te volgen weg is. De ervaring uit de pop-up winkel moet helpen Zalando neer te zetten als een tastbaarder bedrijf", hoopt Tamola.
De pop-up store opent haar deuren tussen 9 en 14 april, tegelijkertijd met de designbeurs Salone del Mobile die rond de vierhonderdduizend bezoekers trekt. Zalando zal onder meer merken als Benetton, Cheap Monday, Diesel, Levi's en Donna Karan verkopen. De webshop opende een jaar geleden al een fysieke winkel in Berlijn.
Eerder: Zalando opent fysieke winkel
Reacties 0