Buhren & Van Deventer speelt met verpakkingsconcept in op emoties van product

De in een reclamespot gecreeerde sfeer moet terug te vinden zijn in het winkelschap. De communicatie van het product op het schap kan een stuk beter. Dat is althans de mening van Imke van Deventer van reclamebureau Buhren & Van Deventer uit Blaricum. Het reclamebureau is gespecialiseerd in zogenaamde emotionele marketing, waarbij het verpakkingsdesign meerdere facetten van het product laat zien om de aandacht van de consument te trekken. Buhren & Van Deventer wist in Engeland onlangs het bedrijf King Cuisine, voorheen fabrikant van private labels, binnen te halen. In samenwerking met King Cuisine heeft het reclamebureau een verpakkingsconcept ontworpen voor de negen koelverse varianten van de olijfserie All about Olives. In Nederland behoort Easy Wok tot de recente introducties van Buhren & Van Deventer. Met de vormgeving van dit product wordt ingespeeld op de populariteit van het wokken onder de Nederlandse bevolking. Tevens vestigt de verpakking de aandacht op de snelheid waarmee de gerechten bereid kunnen worden. Zowel Easy Wok als All about Olives zijn overigens wel luxe producten, waarbij het inspelen op emoties eenvoudiger gaat dan bij `standaard` basisproducten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!