Sanoma Nederland gaat investeren in de online fashionwinkel Brandkids.nl. De nieuwe webwinkel verkoopt zowel kleding van topmerken, als tweedehands- en outletartikelen. Op deze manier krijgen ouders de mogelijkheid op betaalbare wijze combinaties van verschillende kledingstukken te kopen, zo schrijft Emerce online.
“De webwinkel bevat merken van onder meer Finger in the Nose, Bomba, Il Gufo, Blue Rebel, Relaunch, IKKS, Noppies en Tommy Hilfiger. Deze merken hebben op Brandkids ook allemaal hun eigen brandshop-omgeving, waar je de hele collectie kan bekijken”, aldus een woordvoerder. Na het aanmaken van een ‘verkopersaccount’ kunnen klanten zelf kledingstukken te koop zetten op de site. Brandkids handelt de betaling af en zorgt ervoor dat de verkoper zijn geld ontvangt, zodra de koper het product van de verkoper heeft ontvangen.
Met de samenwerking krijgt Brandkids.nl toegang tot Sanoma’s doelgroep van jonge gezinnen. Ook kan de e-tailer profiteren van de online knowhow van de uitgever. Over de omvang van de participatie van Sanoma doen de partijen geen uitspraak.
Sanoma investeert in Brandkids.nl
Gepubliceerd op 15 april 2013 om 00:00
Reacties 0